فروش‌ویژه!

غواصی VIP وی آی پی کیش

(1 بررسی مشتری)

1,650,000 تومان 590 تومان

  • هزینه عکس و فیلم رایگان
  • امکان استفاده همزمان خانم و آقا
  • هر بلیط مختص یک نفر است.
  • ساعت مراجعه با هماهنگی تلفنی به خریدار اعلام خواهد شد.
  • مدت زمان غواصی در حدود دو برابر غواصی معمولی
روز ماه سال
11 اردیبهشت 1403
«1403» « اردیبهشت »
قیمت اصلی 1,650,000 تومان بود.قیمت فعلی 750,000 تومان است.
قیمت اصلی 1,650,000 تومان بود.قیمت فعلی 590 تومان است.
قیمت اصلی 1,650,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,000,000 تومان است.
قیمت اصلی 1,650,000 تومان بود.قیمت فعلی 750,000 تومان است.
شناسه محصول: نامعلوم دسته:

غواصی VIP در کیش

غواصی vip در کیش باعث میشود تا شما از نزدیک با شگفتی ها و رازهای این جهان دریایی و با ساکنان بسیار متنوع و رنگارنگ آن آشنا شوید

و بهترین راه برای کشف دنیای خارق العاده زیر آب می باشد.

شما در زیر آب های نیلگون خلیج فارس شناور هستید و در یک محیط آرام  و جالب با محدودیت هوا در پشت خود در سرزمینی قدم میزنید که تا بحال شاید فقط آنها را در فیلم های مستند دیده بودید و مبهوت این همه زیبایی میشوید.

طی سالها و دهه ها ، غواصی به یک ورزش ماجراجویی غیر رقابتی اما بسیار مهیج تبدیل شده است که شاید دلیل سفرهایی بسیار طول و دراز شده و مردم را از خانه خود به سرزمین دریاها کشانده است.

افرادی که در ساحل زندگی می کنند تا زمانی که بشر وجود داشته باشد و تا زمانی که انسان قادر به شنا باشد غواصی می کنند.

در جهان عرب غواصان مروارید وجود داشتند ، مردانی که امرار معاش می کردند و به دنبال مرواریدهای زیر آب بودند.

البته مردم ساحلی در سراسر جهان برای غذا غواصی می کنند ، زندگی آنها به مهارت های غواصی بستگی دارد.

تاریخچه غواصی مدرن را می توان در جنگ جستجو کرد و بسیاری از پیشرفتهای تکنیکهای غواصی ناشی از نیاز نیروی دریایی بود که دائماً مجبور به انجام عملیات نجات بودند.

در طول قرن ها و در طول سال ها ، تجهیزات غواصی پیچیده تر و پیشرفته تر شده اند ، گرچه خطرات عجیب و غریب مربوط به غواصی هنوز هم وجود دارد.

 

غواصی-وی-آی-پی-در-کیش
غواصی-وی-آی-پی-در-کیش

 

غواصی VIP در کیش اسکوبا (SCUBA)

نوعی از غواصی در زیر آب است که در آن، غواص با استفاده از مجموعه‌ای از وسایل که امکان تنفس در زیر آب را فراهم می‌آورد به تنفس در زیر آب و غواصی می‌پردازد. اسکوبا مخفف self-contained underwater breathing apparatus به معنی «دستگاه خودکفای تنفس زیر آب» است.

بر خلاف غواصی اولیه، که بر حبس نفس یا تنفس هوای پمپ شده از سطح تکیه می‌کرد، سیلندر غواصی اسکوبا با گاز تنفسی (معمولاً هوای فشرده) پر شده‌است و اجازه می‌دهد تا غواص آزادی بیشتری در حرکت زیر آب در مقایسه با هوای تغذیه شده از سطح داشته باشد. همچنین در مقایسه با دیگر تکنیک‌های غواصی مانند حبس نفس و غواصی آزاد بسیار آسان‌تر است. نسبت به هدف از غواصی، معمولاً حرکت غواص در زیر آب توسط باله‌های شنا که به پا متصل شده‌است انجام می‌پذیرد اما از نیروهای محرکه دیگر نیز مانند وسایل نقلیه زیر آب یا کشیدن غواص از سطح نیز استفاده می‌شود.

تجهیزات غواصی

دستگاه اسکوبا شامل :

شلنگ هوا

قطعه دهانی ۳رگلاتور ۴زین ۵پشتی ۶ سیلندر

تاریخچه

اولین مجموعه موفقیت‌آمیز دستگاه تنفس زیر آب مدار باز توسط امیل گوگنان و ژاک ایو کوستو، که در آن گاز فشرده (معمولاً هوا) ذخیره و پس از استنشاق بازدم غواص در آب تخلیه می‌شد ساخته و توسعه یافت. با این حال، رگلاتورهای غواصی امروزی ریشه در استرالیا و دستان تد الدرد که اولین رگولاتور دهانی معروف به بالن یا نهنگ دندان دار را ساخت دارد. این رگولاتور که به عنوان یک اختراع ثبت شد، دارای طراحی مانند رگلاتورهای امروزی با دو شلنگ ارائه دهنده هوای تنفسی و شیر تقاضا که هوای تنفسی را فقط به هنگام دم و مکش تنفسی به غواص ارائه می‌نمود بود.

 

این اولین تجربه غواصی من است ، چه چیزی باید بدانم؟

غواصی به تجربه قبلی نیاز ندارد و یادگیری آن فقط چند دقیقه طول می کشد. شما هنوز باید شنا بلد باشید و باید در آب راحت باشید . برای غواصی ، باید آموزش ببینید و گواهینامه بگیرید.  برخی از کاربران اینترنت ادعا می کنند که مهارت شنا برای غواصی ضروری نیست زیرا شما می توانید با جلیقه نجات یا کمربند شنا غواصی کنید. از نظر ما ، ایمنی اولویت شماره یک است. نیازی نیست که یک شناگر رقابتی باشید ، اما دانستن حرکات اساسی شنا مهم است. اگر همیشه می خواستید شگفتی های زیر آب را کشف کنید ، ممکن است غواصی تفریحی مورد علاقه بعدی شما باشد. علاوه بر این ، غواصی برای کل خانواده عالی است.

نمایشگر ویدیو

غواصی را چگونه شروع کنیم

غواصی با دستگاه نسبت به غواصی ساده به آمادگی بیشتری نیاز دارد. برای شرکت در فعالیت های غواصی نیاز به آموزش رسمی دارید . اگرچه ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد ، اما یادگیری غواصی آسانتر از آن است که فکر می کنید. فقط در عرض چند هفته می توانید به یک غواص ماهر تبدیل شوید.

که البته اگر فقط قصد دارید که به صورت تفریحی غواصی کنید در غواصی VIP کیش شما میتوانید در عرض چند دقیقه ، کلیه نکاتی که در خصوص غواصی نیاز است بدانید تحت آموزش مربیان با تجربه ما یاد بگیرید و با خیال راحت از دنیای زیر آب لذت ببرید.

 

آیا می توانم غواصی را یاد بگیرم؟

آره! تقریباً همه می توانند غواص شوند. با این حال ، شما باید  از نظر جسمانی سالم باشید . سلامتی خوب به این معنی است که شما هیچ بیماری قلبی یا ریوی جدی نداشته باشید. شیرجه رفتن در هنگام بارداری نیز توصیه نمی شود. همانند غواصی ، شما  باید بتوانید شنا کنید ، اما مهمتر از آن شما باید  در آب احساس اطمینان کنید . بسته به مقصد غواصی ، حداقل سن غواصی بین ۱۲ تا ۱۸ سال متغیر است. کودکان کوچکتر می توانند دوره های تخصصی متنوعی را انتخاب کنند. این بدان معناست که کل خانواده می توانند از غواصی لذت ببرند.

آیا غواصی بی خطر است؟

غواصان مبتدی اغلب نگران ایمنی غواصی هستند. اما غواصی یک فعالیت کم خطر محسوب می شود و امروزه از هر زمان دیگری ایمن تر است. اگر آموزش صحیح را فرا بگیرید و از روشهای توصیه شده ایمنی پیروی کنید ، احتمال اینکه با مشکلی روبرو شوید بسیار کم است.

 

شرایط کنسلی بلیط و ضمانت بازگشت پول در سایت کیش کات

  • در صورت  مشکل از سمت مجموعه( فورس ماژور )  وجه شما ۱۰۰% عودت داده میشود.
  • در صورت مشکل از سمت مسافر تا یک روز قبل با کسر ۵۰% درصد جریمه امکان پذیر است.
beach

غواصی ساحل به دریا (ساحل سیمرغ یا کلبه هور), کلوپ 5 ستاره آتلانتیس ساحل سیمرغ, کلوپ تاپ سی مستر بلوار جهان, کلوپ تاپ دلفین ساحل اسکله تفرحی

1 دیدگاه برای غواصی VIP وی آی پی کیش

  1. تهرانی

    غواصی رو فقط وی ای پی برید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

☆تاریخ  آخرین بروزرسانی 6 اردیبهشت 1403 ☆

پیمایش به بالا