دینامیت شو کیش

(دیدگاه کاربر 4)

320,000 تومان

مبلغ پرداختی با احتساب مالیات میباشد و در مجموعه مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد

تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

  • کد تخفیف ویژه این هفته : din250

  • با حضور یکی از بهترین و برترین استندآپ کمدین های کشور: میلاد صالح پور (فعلا میلاد صالح پور اجرا ندارد و به جای ایشان مجید ترکمانه و هنرمندان دیگر به روی صحنه می روند.)
  • هنرمندی برترین مجریان، بازیگران، ورزشکاران و نوازندگان ایران
  • تعیین صندلی در زمان ورود و به اولویت زمان پذیرش انجام می شود.
  • امکان استفاده از لحظه خرید. (به دلیل محدودیت ظرفیت، سعی کنید از قبل خرید خود را انجام دهید)
  • بدون محدودیت در تعداد خرید.
  • هر بلیط مخصوص یک نفر است.
  • سالن کنسرت هال بولینگ مریم با دید کامل از تمام صندلی ها
  • با اجرای بینظیر لیزرشو و حلقه: محسن ضیائی
  • آیتم پر هیجان دینامیت پاور و میلاد روزخش بریک دنس
    با اجرای برترین دی جی جزیره کیش Dj کیوان یا دی جی سعید
  • هر شب در کنسرت هال بولینگ مریم

جهت اطلاع از آفرها و تخفیفات بیشتر ، ما را در اینستا دنبال کنید.

با درج نظر و ثبت امتیاز برای این تفریح، به مسافران دیگر برای انتخاب بهتر کمک کنید.

دینامیت شو کیش با تخفیف

دینامیت شو کیش سه ساعته مجموعه ای از موزیک شاد، استند آپ کمدی. تاتر، شعبده بازی، حرکات آکروباتیک با حضور هنرمندان مطرح ایران است.

دینامیت شو کیش

دینامیت شو کیش از معروف ترین جنگ های شبانه ایران است. و بسیاری از مسافران، به توصیه دوستان خود این جنگ شبانه را انتخاب می کنند. شاید در ابتدا بیننده تصور ساده ای از این جنگ شبانه داشته باشند.اما با دیدن برنامه های دینامیت شو سورپرایز می شوند و متوجه ارزش تجربه جنگ شبانه دینامیت شو کیش خواهند شد.

از سال ها پیش که نمایش های کمدی موزیکال و جُنگ های .شادی و کنسرت خنده به شکل امروزی در تهران. و سایر شهرهای کشور امکان برگذاری نداشتند، جزیره کیش به علت وجود سیاست های جذب گردشگر و مدیریت مستقل در زمینه فرهنگی هنری.، به خاستگاه نخستین جُنگ های شادی در کشور تبدیل شد.

دینامیت شو

بسیاری از هنرمندان کشور در عرصه طنز صحنه که امروزه به.نام استندآپ کمدی می شناسیم کار خود را از جزیره کیش آغاز نمودند.

این امر به دلیل وجود .برنامه هایی بود که هر شب در جزیره کیش و با عنوان جُنگ شبانه، جُنگ شادی و … برگذار می شد. و مورد توجه عده بسیاری.از گردشگران و مسافران جزیره کیش .واقع شده بود.

پس از فراگیر شدن برنامه های طنز در تلویزیون و اقبال عمومی .به مقوله استندآپ کمدی.

و در کنار اجرای نمایش های پرطرفدار کمدی موزیکال .در تماشاخانه های تهران و شهرستان ها.، تعدادی از جُنگ های شبانه کیش اقدام به اجرای برنامه در تهران. و سایر نقاط کشور نموده و در این حین چندین جُنگ شبانه جدید نیز در جزیره کیش افتتاح گردید.

میلاد صالح پور

میلاد صالح پور که سال ها به عنوان خواننده، کمدین و مجری در برنامه های مختلف هنری در جزیره کیش به. هنرنمایی مشغول بود.

با هدف تهیه برنامه ای. کاملا متفاوت و با در نظر گرفتن سلیقه اقشار .مختلف اقدام به تأسیس شو شبانه «دینامیت شو» نمود. «دینامیت شو» در. سال 1393 در سالن آمفی تئاتر قصر .هیجان افتتاح شد.

تا سال 1394 در آن سالن برای ده ها هزار .نفر از گردشگران و مسافران جزیره کیش به روی صحنه رفت. و روز به روز بر میزان محبوبیت آن افزوده شد.

تا آن جا که ظرفیت 250 نفری سالن جوابگوی تعداد مراجعین نبود و به همین دلیل بعد.

از اجرای موقت به مدت یک سال  در سالن آمفی تئاتر هتل ققنوس.،  به سالن آمفی تئاتر مجلل مجموعه پارس سافاری با ظرفیت 420 صندلی.

نقل مکان نموده و از آن روز تا کنون در این سالن .به روی صحنه می رود. سالن آمفی تئاتر .سافاری یک سالن مدرن و منطبق بر استانداردهای آمفی تئاتر بوده و تمام ملزومات .یک سالن نمایش در آن رعایت شده است.

دینامیت شو

سیستم تهویه مطبوع بسیار قدرتمند، نورپردازی حرفه ای، سیستم صوتی مدرن، شیب استاندارد سالن، کیفیت و اندازه صندلی ها و موقعیت قرارگیری استیج؛ همگی متضمن رضایتمندی کامل تماشاچیان از محل اجرای برنامه هستند.

گذشته از امکانات سالن، کیفیت برنامه مهمترین عامل موفقت دینامیت شو تا کنون بوده است. در «دینامیت شو» همواره اجرای آیتم های متنوع و سرگرم کننده مطابق با سلیقه های مختللف و مناسب اقشار سنی متفاوت در دستور کار قرار داشته است. برای اجرای هر آیتم از بهترین هنرمندان در عرصه های مختلف هنری استفاده شده و گروه های هنری از تمام توان خود برای نمایش بهترین اجرا روی صحنه بهره می گیرند.

جنگ-شبانه-دینامیت-شو-کیش-3
تخفیف جنگ شبانه دینامیت شو
جنگ-شبانه-دینامیت-شو-کیش-3
تخفیف دینامیت شو
جنگ-شبانه-دینامیت-شو-کیش-3
جنگ دینامیت شو با تخفیف

دیگر هنرمندان دینامیت شو :

  • احسان استیجابی
  • دجی وحید (رقص صدا در نور)
  • آرتین رضایی
  • امیرحسین قباد
  • سمیر میرزاخانی
  • محمد رجب زاده (سازهای بادی و کوبه ای)
  • علی رجب زاده
  • یاس
  • فرزاد واثقی
  • امیر محسنی
  • محمد خواجی
  • محسن ضیایی
  • Medrik (شعبده باز)
  • تقلید صدا: مجید ترکمان
  • و رهبر گروه موسیقی: استاد مهران حسین زاده

دینامیت شو

با حضور برترین استندآپ کمدین کشور:
?میلاد صالح پور✔️

با اجرای بینظیرو پر انرژی یکی از بهترینهای ایران در زمینه ی استند آپ:
?احسان استجابی?

دو آیتم سراسر خلاقیت و ایده با اجرای یک آرتیست با تجربه و از راه یافتگان مرحله ی نیمه نهایی عصر جدید:
محسن ضیائی

آیتم پر هیجان دینامیت پاور :
با اجرای برترین دی جی جزیره کیش vahidj

یکی دیگر از آیتم های خلاقانه و جدید توسط یکی از بهترینهای کشور در ساخت و طراحی آیتم های پرفورمنس:
میلاد روزخش

در بزرگترین و مجهزترین سالن جزیره ی کیش:کنسرت هالِ بولینگ مریم
هرشب ساعت۲۴:۰۰

دینامیت شو

نقطه عطف شو شبانه «دینامیت شو» اجرای استندآپ کمدی «میلاد صالح پور» در میان سایر آیتم های برنامه است که به زعم اغلب بازدید کنندگان، دقایق بسیار شاد و مفرحی را برای آنها به یادگار گذاشته است. «میلاد صالح پور» که در سالهای نه چندان دور به واسطه تکیه کلامش در اجرای برنامه .به «آقای گلابی» مشهور شده بود، در اجرای برنامه خود همواره موضوعات روز جامعه را در قالب طنز. به تصویر کشیده و با استفاده از هنر خود خنده را بر لبان جدی ترین مخاطبان برنامه می نشاند.

شو شبانه «دینامیت شو» هرشب از ساعت 24 الی 3 بامداد در سالن آمفی تئاتر مجلل مجموعه پارس .سافاری کیش به روی صحنه می رود.

جُنگ شبانه دینامیت شو

از سال ها پیش که نمایش های کمدی موزیکال و جُنگ های شادی و کنسرت خنده به شکل امروزی در تهران و سایر شهرهای کشور امکان برگذاری نداشتند، جزیره کیش به علت وجود سیاست های جذب گردشگر و مدیریت مستقل در زمینه فرهنگی هنری، به خاستگاه نخستین جُنگ های شادی در کشور تبدیل شد. بسیاری از هنرمندان کشور در عرصه طنز صحنه که امروزه به نام استندآپ کمدی می شناسیم کار خود را از جزیره کیش آغاز نمودند.

بهترین جنگ شبانه کیش

این امر به دلیل وجود برنامه هایی بود که هر شب در جزیره کیش و با عنوان جُنگ شبانه، جُنگ شادی و … برگذار می شد و مورد توجه عده بسیاری از گردشگران و مسافران جزیره کیش واقع شده بود. پس از فراگیر شدن برنامه های طنز در تلویزیون و اقبال عمومی به مقوله استندآپ کمدی، و در کنار اجرای نمایش های پرطرفدار کمدی موزیکال در تماشاخانه های تهران و شهرستان ها، تعدادی از جُنگ های شبانه کیش اقدام به اجرای برنامه در تهران و سایر نقاط کشور نموده و در این حین چندین جُنگ شبانه جدید نیز در جزیره کیش افتتاح گردید.

میلاد صالحپور

میلاد صالح پور که سال ها به عنوان خواننده، کمدین و مجری در برنامه های مختلف هنری در جزیره کیش به هنرنمایی مشغول بود، با هدف تهیه برنامه ای کاملا متفاوت و با در نظر گرفتن سلیقه اقشار مختلف اقدام به تأسیس شو شبانه «دینامیت شو» نمود. «دینامیت شو» در سال 1393 در سالن آمفی تئاتر قصر هیجان افتتاح شده و تا سال 1394 در آن سالن برای ده ها هزار نفر از گردشگران و مسافران جزیره کیش به روی صحنه رفت و روز به روز بر میزان محبوبیت آن افزوده شد.

ظرفیت جنگ دینامیت شو

تا آن جا که ظرفیت 250 نفری سالن جوابگوی تعداد مراجعین نبود و به همین دلیل بعد از اجرای موقت به مدت یک سال  در سالن آمفی تئاتر هتل ققنوس،  به سالن آمفی تئاتر مجلل مجموعه پارس سافاری با ظرفیت 420 صندلی نقل مکان نموده و از آن روز تا کنون در این سالن به روی صحنه می رود.

سالن آمفی تئاتر سافاری یک سالن مدرن و منطبق بر استانداردهای آمفی تئاتر بوده و تمام ملزومات یک سالن نمایش در آن رعایت شده است. سیستم تهویه مطبوع بسیار قدرتمند، نورپردازی حرفه ای، سیستم صوتی مدرن، شیب استاندارد سالن، کیفیت و اندازه صندلی ها و موقعیت قرارگیری استیج؛ همگی متضمن رضایتمندی کامل تماشاچیان از محل اجرای برنامه هستند.

کیفیت برنامه دینامیت شو کیش

گذشته از امکانات سالن، کیفیت برنامه مهمترین عامل موفقت دینامیت شو تا کنون بوده است. در «دینامیت شو» همواره اجرای آیتم های متنوع و سرگرم کننده مطابق با سلیقه های مختللف و مناسب اقشار سنی متفاوت در دستور کار قرار داشته است. برای اجرای هر آیتم از بهترین هنرمندان در عرصه های مختلف هنری استفاده شده و گروه های هنری از تمام توان خود برای نمایش بهترین اجرا روی صحنه بهره می گیرند.

زمان برگزاری جنگ

شو شبانه «دینامیت شو» هرشب از ساعت 24 الی 3 بامداد در سالن آمفی تئاتر مجلل مجموعه پارس سافاری کیش به روی صحنه می رود. برای تهیه بلیط این برنامه می توانید از طریق همین سایت اقدام به رزرو بلیط نمایید. همچنین می توانید برای اطلاع از زمان اجرای برنامه در سایر شهرستان ها و یا اطلاع از آخرین اخبار و تماشای جدیدترین تصاویر و ویدئوها، «دینامیت شو» را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

مکان جنگ شبانه دینامیت شو کیش : سالن کنسرت هال بولینگ مریم

 

کیش کات با قیمت ارزان و تخفیف مناسب بلیط دینامیت شو را برای تاریخ و زمان دلخواه شما رزرو می کند.

جهت استفاده از تخفیفات بیشتر کیش کات را در اینساتگرام و تلگرام دنبال کنید

www.kishcut.com

تفریحات پر فروش کیش :  پاراسل |غواصی VIP| جنگ ستارگان کیش | کشتی کارینا | پارک دلفین کیش | کشتی آکواریوم کیش | آیس رینک کیش

انتخاب سانس

سانس 20:00 تا 23:00

جایگاه

جایگاه عادی, جایگاه VIP

انتخاب تاریخ (روز)

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتخاب تاریخ (ماه)

,

4 دیدگاه برای دینامیت شو کیش

  1. حقانی

    برنامه خوبیه ولی صالحپور نیستن و جای ایشون اقای حقانی برنامه رو اجرا میکنن ک ایشون هم یک شو من بسیار توانمندی هستن ولی بهتره در زمانی ک خود اقای صالحپور نیستن اعلام کنن از نظر حرفه ای کارشون خیلی بده

  2. یزدی

    عالییییییییییییییییییییییییی
    حتما پیشنهاد میکنم

    • کانتر گردشگری

      ممنون از به اشتراک گذاشتن نظرتون

  3. عسکری

    بهترین جنگ جزیره هست به نطر من

  4. محمد

    خیلی عالی. میلاد صالحپور واقعا خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

☆ بروزرسانی 7 فروردین 1403 ☆ کلیه تفریحات دریایی امروز بدلیل شرایط بد جوی تعطیل می باشد.

پیمایش به بالا