فروش‌ویژه!
,

تونل باد میکامال

1,744,000 تومان 1,644,000 تومان

  • تجربه پرواز در شرایط بی وزنی مشابه سقوط آزاد از هواپیما
  • امکان استفاده حداکثر 3 نفر همزمان (دو نفر + مربی)
  • حتما قبل از رزرو جهت استعلام ظرفیت دقیق تماس بگیرید.
  • حداقل سن جهت استفاده از تونل باد کیش: 4 سال به بالا
  • محدودیت وزنی : از 20 تا حداکثر 140 کیلوگرم
  • حداکثر قد مورد قبول 2 متر می باشد.
  • مکان: طبقه سوم میکامال کیش
  • زمان مراجعه: بر اساس سانس بندی داخل سایت
  • این بلیط شامل قوانین چارتر بوده و غیر قابل استرداد (کنسلی) می باشد.
  • همراه داشتن بلیط الکترونیکی دریافتی از سایت کیش تفریحات الزامی می باشد.
  • مبلغ پرداختی کامل است و هزینه دیگری در محل نخواهید پرداخت.
روز ماه سال
09 اردیبهشت 1403
«1403» « اردیبهشت »
قیمت اصلی 1,744,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,644,000 تومان است.
قیمت اصلی 1,744,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,644,000 تومان است.
قیمت اصلی 1,744,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,644,000 تومان است.
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

تونل باد میکا

تونل باد میکا  چیست. تونل‌های باد، در واقع فضایی است که از طریق جریان قوی باد، نیروی جاذبه را بی‌اثر می‌کند تا فردی که درون آن قرار دارد، در هوا به پرواز در آید و بین زمین و آسمان معلق بماند.

جریان بادی که از پایین این تونل می‌وزد تجربه‌ای را به شما می‌دهد که وقتی کسی از هواپیما سقوط آزاد می‌کند، با آن مواجه می‌شود.

تونل باد میکامال چه ویژگی‌هایی دارد؟

اما برسیم به اصل مطلب یعنی ویژگی‌های تونل باد میکامال و مشخصات خاص آن که می‌تواند تجربه‌ای پر از لذت و هیجان برای شما به همراه بیاورد.

تونل باد میکامال که در فضایی به مساحت 900 مترمربع ساخته شده است، استوانه‌ای شیشه‌ای به ارتفاع 8 متر و قطر 3 متر است و نخستین نمونه در نوع خود در جهان به شمار می‌آید که با این مقیاس و برای استفاده‌ی همگانی درون یک سازه‌ی تجاری طراحی و پیاده‌سازی شده است.

در زمان پرواز، سرعت باد بر اساس میزان آمادگی و مهارت افراد توسط اپراتور تونل تنظیم می‌شود تا هر کسی بتواند بهترین تجربه‌ی پرواز خود را داشته باشد.

جت فن‌های مکنده‌ای که در بالای تونل قرار گرفته‌اند، هوا را با سرعت 220 کیلومتر بر ساعت به گردش درمی‌آورند و دوباره به داخل تونل هدایت می‌کنند.

نکته قابل توجه اینکه تونل باد میکامال در طبقات سوم و چهارم مجموعه بزرگ میکامال مستقر شده و به دلیل شیشه‌ای بودن این استوانه، کسانی که بیرون تونل باد هستند می‌توانند درون آن و تجربه پرواز دیگران را تماشا کنند.

 

نکته دیگر درباره شرکت سازنده‌ی این تونل باد است. تونل باد میکامال توسط شرکت ارودیوم (Aerodium) از کشور لاتویا (Latvia) طراحی و اجرا شده که شرکتی معتبر در زمینه تونل‌های باد در جهان است. این شرکت ساخت تونل باد بحرین و تونل باد دیزنی‌لند شانگهای را نیز در کارنامه خود دارد.

آیا پرواز در تونل باد مهارت خاصی می‌خواهد؟

 

احتمالا برای شما ممکن است این سوال پیش بیاید که مگر می‌شود به همین راحتی تجربه پرواز داشته باشیم. یا ممکن است فکر کنید که شما توانایی و مهارت لازم برای این کار را ندارید.

نگران نباشید. کسانی که می‌خواهند این لذت و هیجان وصف‌ناپذیر را تجربه کنند، کافی است از طبقه سوم و پل زیبای تونل باد بگذرند. آنجا ما به آن‌ها تجهیزات لازم مثل لباس و کلاه مخصوص می‌دهیم و خیلی سریع آموزش کوتاه و اولیه را زیر نظر مربی کارآزموده‌ی میکامال خواهند داشت.

در تمام مدت این تجربه، مربی کارآزموده همراه شما خواهد بود و اپراتور تونل باد هم متناسب با مهارت و آمادگی شما، سرعت باد را تنظیم می‌کند تا تجربه پروازی پر از هیجان و لذت را در محیطی امن و با خیالی آسوده داشته باشید.

نکته دیگر اینکه درباره تونل باد میکامال اینکه امکان استفاده همزمان 3 نفر ( دو نفر همراه با مربی) بر جذابیت‌های این تونل افزوده است و می‌تواند تجربه‌ای ناب در کنار عزیزان‌تان برای شما به ارمغان بیاورد.

 

time

سانس 14:30, سانس 17:00, سانس 19:00

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونل باد میکامال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

☆تاریخ  آخرین بروزرسانی 6 اردیبهشت 1403 ☆

پیمایش به بالا