فروش‌ویژه!
, ,

بلیط شهر زیر زمینی کاریز کیش با تخفیف

(4 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 196,000 تومان بود.قیمت فعلی 160,000 تومان است.


بلیط ورودی شهر زیرزمینی کاریز کیش نظرات

  • ساعت پذیرش: 9:00 صبح الی 21:30 شب
  • مبلغ نهایی است و در شهر کاریز مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.
  • گارانتی بازگشت پول.
  • امکان استفاده از لحظه خرید.
  • بدون محدودیت در تعداد خرید.
  • هر بلیط مخصوص یک نفر است.
  • برای کوذکان زیر 7 سال نیاز به تهیه بلیط نیست

در قسمت نظرات همین صفحه، تجربه حضور در شهر زیرزمینی کاریز کیش را بنویسید و از تجربه دیگران استفاده کنید.

انتخاب تاریخ جهت نمایش سانس ها

شهر زیر زمینی کاریز کیش

جزیره ی کیش پر از جاذبه های شگفت انگیزی است که باید در طی چندین سفر با آن ها آشنا شوید. کاریز کیش را حتی اگر به این جزیره سفر هم نکرده باشید حتما به گوشتان خورده است. شهر زیرزمینی پر آوازه ای که شهرت آن جهانی است و تلفیقی از هنر ایرانی و طبیعت زیبای این جزیره می باشد و همین خود دلیلی شده تا گردشگران زیادی چه از ایران و چه از کشورهای خارجی برای بازدید از شگفتی ها آن به این جزیره در جنوب ایران سفر کنند. در طول سفرتان به جزیره کیش یک روز را برای بازدیدی از شهری با عمق ۱۶ متر و قدمت ی کهن که به ۲۵۰۰ سال پیش بر می گردد خالی کنید، تا از مهارت و تبحر ایرانیان بهره مند شوید. همراه الی گشت باشید تا بیشتر درباره ی شهر زیرزمینی کاریز در کیش خدمتتان شرح دهیم.

شهر-کاریز-کیش-01
شهر-کاریز-کیش-01

همانطور که گفتیم در شهر زیرزمینی کاریز در کیش یکی از مقاصد گردشگری تاریخی در این جزیره است که قدمتی حدود ۲۵۰۰ سال قدمت داشته و نمونه از هنر و تبهر معماران ایرانی در آن زمان بوده است، که این روزها تبدیل به مقصدی دیدنی و تفریحی شده است. ویژگی های منحصر به فرد این ساختار زیرزمینی از جمله مرجانی بودن، جریان آب شیرین، هوای خنک در زیر زمین و سقف مرجانی مملو از فسیل های با قدمت بسیار بالا، این جاذبه را در زمره ی مهم ترین جاذبه های ایران و حتی جهان قرار می دهد.

قنات (کاریز) کیش یکی از مناطق گردشگری و تاریخی جزیره کیش می‌باشد و بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد. این قنات در عمق ۱۶ متری زیر زمین قرار گرفته‌است و سقف آن پوشیده از صدف و مرجان‌هایی می‌باشد که بنا بر اطلاعات ارائه شده توسط راهنمایان محلی، قدمتی معادل ۲۷۰ تا ۵۷۰ میلیون سال دارد اما با توجه به اینکه بستر آهکی-مرجانی میزبان آن، حاصل فعالیت مرجانهای عهد حاضر است، سن آن بیش از چند هزار سال نمی تواند باشد. وسعت این قنات ۱۰٬۰۰۰ متر مربع می‌باشد.

مهندس منصور حاجی حسینی ایرانی مقیم آلمان با سرمایه گذاری خصوصی در سال ۱۳۷۸ اقدام به ساخت مجموعه فرهنگی سیاحتی شهرزیرزمینی کیش (کاریز) نمود.

بازار سنتی قنات کیش در دو رشته به طول ۱۵ کیلومتر از سال ۱۳۷۳ تأسیس شده‌است. هدف از ایجاد این بازار ارائهٔ صنایع دستی و دستاوردهای سنتی نقاط مختلف ایران می‌باشد.

تنها بنایی در جهان است که سقف آن مملو از صدف‌ها و مرجان‌های طبیعی است. مسجد یا نمازخانه شهر زیرزمینی کیش، تنها مسجد مرجانی در جهان است که سقف آن پر از سنگواره و فسیل‌های دریایی است.

ee1503bd-ff75-43cc-9d13-77f7766f1fc2
انتخاب تاریخ (روز)

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتخاب تاریخ (ماه)

4 دیدگاه برای بلیط شهر زیر زمینی کاریز کیش با تخفیف

  1. سرخابی

    برای یک بار دیدن خوبه

    • کانتر گردشگری

      ممنون از درج نظرتون

  2. کیمیا

    اگر هر جای دیگه ی کشور بود بلیطش از ۱۵ ت بیشتر نبود ولی کیشه دیگه.ارزش یکبار دیدن داره.سیستم جمع آوری و نگهداری آبه حدود سه کیلومتر مسیره با اینکه جاهایی سقف بلند هست اما به کسانی که ترس محیط بسته دارند پیشنهاد نمی کنم.

    • کانتر گردشگری

      سپاس از به اشتراک گذاشتن نظرتون

  3. فراصتی

    اخر نفهمیدم انو جدید ساختمن یا واقعا قدیمیه
    ولی در کل محیش اروم و قشنگی داشت
    1 بار دیدنش حتما ارزش داره

  4. الهام

    دوست داشتم محیطشو. حس و حال خوبی بهم داد
    واسش وقت بزارید . ارزششو داره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

☆تاریخ  آخرین بروزرسانی 6 اردیبهشت 1403 ☆

پیمایش به بالا