قیمت بلیط پلاژ بانوان کیش

پلاژ بانوان کیش

مشاهده کلیه تفریحات کیش

پلاژ بانوان کیش، مکان مناسبی برای بانوانی می باشد که به این جزیره زیبا سفر می کنند. جزیره کیش شهری است پر از جاذبه های گردشگری فراوان اما پلاژ بانوان کیش یکی از بهترین تفریحات برای خانم ها است و مهیج می باشد. با ما همراه باشید تا با پلاژ بانوان کیش آشنا شوید. جزیره کیش یکی از منحصر به فرد ترین جزایر خلیج فارس محسوب می شود. مساحت این جزیره زیبا حدود 90 کیلومتر مربع می باشد، اما حاشیه ساحلی این جزیره حدود 44 کیلومتر است. نکته جالب توجه آن است که جزیره کیش تقریبا به شکل بیضی می باشد.

جهت مشاهده و رزرو تفریحات کیش با بالاترین نرخ تخفیف در جزیره اینجا را کلیک کنید

قیمت ورودی این پلاژ 50 هزار تومان می باشد. ( در شهریور ماه 99 )

جزیره کیش در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری در صنعت گردشگری کرده است و ‏امکانات تفریحی و رفاهی متعددی در آن تأسیس شده است و ما در این مقاله قصد ‏داریم یکی از امکانات این جزیره زیبا که ویژه بانوان می باشد را به گردشگران ‏معرفی کنیم.

بانوان همانند آقایان نمی توانند در هر کجای ساحل زیبای خلیج فارس که دوست دارند به راحتی شنا کنند پس به همین خاطر مسئولین پلاژ بانوان کیش را برای خانم ها راه اندازی کرده اند، که بانوان با لباس شنا و امنیت بتوانند شنا کنند و حمام آفتاب بگیرند. در این پلاژ افرادی تحت عنوان غریق نجات که در کار خود بسیار ماهر و زبر دست می باشند، مستقر هستند که فضای امن تری برای گردشگران فراهم می کنند، به همین منظور بانوان می توانند فرزندان خود را نیز با خیالی راحت با خود همراه کنند. پلاژ بانوان کیش با دارا بودن مساحتی غالب بر 20 هزار متر مربع در شمال شرقی جزیره ‏کیش واقع شده است و ساخت آن به گونه ای است که از بیرون پلاژ هیچ گونه دیدی به ‏داخل آن وجود ندارد. اطراف پلاژ بانوان با دیوار های بلند و سایه بان احاطه شده است، همچنین لازم به ذکر است که ‏پرواز هواپیما و سایر وسیله های تفریحی نظیر جایرو کوپتر (هلی کوپتر) در این منطقه ممنوع می ‏باشد

از امکانات ویژه این پلاژ ها می توان به حمام اختصاصی با آب شیرین، سایه بان، بوفه خوراکی، اجاره تیوب و وسایل بازی برای کودکان، صندلی های مخصوص جهت آفتاب گرفتن و از همه مهم تر نجات غریقان حرفه ای و آموزش دیده اشاره کرد. در ابتدای ورود به پلاژ بانوان کیش می توانید اشیاء گران قیمت خود را که می تواند شامل : طلا، گوشی همراه، پول، تبلت و غیره باشد را به صندوق امانات تحویل داده و تا هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید. در حال حاضر اجازه استفاده از هیچ گونه تلفن همراه در داخل ساحل خصوصی وجود ندارد، زیرا بسیاری از افراد حاضر در آن جا مذهبی هستند و با عکس گرفتن دیگران کاملا مخالفت می کنند.

علاوه بر امکانات بیان شده امکانات متعدد دیگری در پلاژ بانوان کیش وجود دارد که برخی از آن ها عبارت اند از دوش آب ‏شیرین سر پوشیده، تخت و سایبان، زمین والیبال ساحلی، بوفه، رختکن، پارکینگ، سالن ‏بدنسازی و غیره. از نکات جالب توجه دیگر پلاژ بانوان کیش آن است که بخشی از این پلاژ به غواصی اختصاص داده شده است، اگر از علاقمندان به غواصی هستید باید بدانید که در این مجموعه بانوان نیز می توانند ‏زیر نظر مربی های مجرب، غواصی را تجربه کرده و لحظات بسیار شادی را تجربه کنند. از دیگر ویژگی های پلاژ بانوان کیش می توان به شفاف بودن آب دریا در این منطقه، ‏حضور مداوم غریق نجات ها و امنیت بالای منطقه اشاره کرد. توریستی بودن جزیره کیش باعث شده تا این پلاژ ها به منظور رفاه حال مسافران تور ‏کیش ساخته شوند. 

این ساختمان با ایده ی اصلی که بر اساس محدودیت دید به داخل محدوده ی پلاژ از اطراف برای بانوان طراحی شده است و در اصل سایه بانی است که بصورت سطحی شیب دار بر پلانی نیم دایره که تمام کننده ی اسکله موجود است بر سازه ای فلزی دارای سطح پوشش حدود 42 متر و ارتفاع 18 متر که هر 5 متر تکرار میشود و با سازه ی سبک فلزی پوسته را ایجاد کرده و کاربری های خدماتی و رفاهی شامل استخر و سالنهای ورزشی ، سالنهای مد و آرایشگاه در زیر این پوسته با سازه ای جانمائی شده است.

در داخل ساحل، یک حوضچه آبگرم وجود دارد، که دارای خاصیت درمانی های حرفه ای، ماساژ های شفا بخش، ماساژ سنگ گرم و همه چیز است. همچنین یک سالن آرایش و در نهایت دو رستوران کوچک وجود دارد که آب میوه های تازه، غذا های فوری، غذا های ایرانی و میان وعده را به مشتریان عرضه می کنند.

برای حفظ نکات بهداشتی و جلوگیری از ابتلا شدن گردشگران عزیز به بیماری های ناگوار، در این مجموعه لوازم بهداشتی به مقدار کافی قرار داده شده است تا بعد از شنا کردن در دریا، بانوان بتوانند حمام کنند. همچنین در رختکن ها تعدادی سشوار تعبیه شده است تا بانوان محترم بتوانند موهای خود را خشک کنند. همچنین مغازه ای وجود داشت که روغن های برنزه، روغن های ماساژ و همه محصولات مربوط به آفتاب گرفتن را به فروش می رساند که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، همراه داشتن گوشی همراه مجهز به دوربین فیلم برداری اکیدا ممنوع می باشد. ساعات کار این پلاژ از 7 صبح تا 6 عصر می باشد که شما مسافرین عزیز می توانید به راحتی از هر هتلی که اقامت دارید با تاکسی های موجود در سطح کیش کم تر از 10 دقیقه به پلاژ برسید. در این مجموعه تلاش شده تا بهترین امکانات رفاهی برای گردشگران عزیز فراهم شود تا لذت یک شنای عالی در سواحل نیلگون همیشگی فارس را داشته باشید و از مشاهده آبزیان و انواع ماهی در لب دریا هیجان زده شده و تبدیل به خاطره ای فراموش نشدنی از جزیره برای شما باشد. فاصله پلاژ آقایان تا پلاژ بانوان 10 دقیقه می باشد که خانواده های عزیز برای بازگشت می توانند ساعتی را تعیین کرده و با یکدیگر به محل اقامتتان بروید.

تلفن پلاژ بانوان چیست ؟

07644424624

ساعت کار پلاژ بانوان ؟

از حدود 9 تا 16

قیمت بلیط پلاژ بانوان ؟

قیمت پلاژ بانوان 50 هزار تومان است

آدرس پلاژ بانوان کیش : جزیره کیش ، خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

☆تاریخ  آخرین بروزرسانی 4 اردیبهشت 1403 ☆

پیمایش به بالا