شرایط ورود خودرو از سرزمین اصلی به کیش در نوروز ۹۸

ورود خودرو های تولید داخل مدل ۱۳۹۵ به بالا و خودروهای خارجی مدل ۲۰۱۰ به بالا از سرزمین اصلی به جزیره کیش با رعایت ضوابط و مقررات و به شرط دارا بودن معاینه فنی معتبر و شرایط مطلوب ظاهری خودرو، مجاز است.

ورود خودرو های تولید داخل مدل سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ و خودروهای خارجی مدل سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در صورت ارائه واچر ( رزرو قطعی ) هتل در جزیره کیش با رعایت مدت زمان معین شده و شرایط ذکر شده در پاراگراف قبل مجاز است.

  • محدودیت حضور و تردد خودروهای با پلاک سرزمین اصلی در جزیره کیش حداکثر ۵ (پنج) روز و تمدید این مدت با پرداخت هزینه مصوب روزانه ۷۰۰ هزار ریال (معادل هفتاد هزار تومان) به ازای هر خودرو امکان پذیر است.
  • هزینه ورود خودرو به جزیره کیش ۳ میلیون و پانصد هزار ریال ( معادل ۳۵۰ هزار تومان) است که قبل از خرید بلیط کشتی در بنادر چارک، آفتاب و لنگه دریافت می شود. ( این هزینه شامل بلیط لندیگراف ، شناور و عوارض مربوط به حمل و نقل دریایی نمی شود. )

** ورود خودرو با باربند به جزیره کیش ممنوع است.

حداکثر سرنشینان خودرو ظرفیت مجاز درج شده در کارت خودرو است.

ورود خودرو های وانت تک کابین، کامیون، کامیونت، اتوبوس، مینی بوس، ون و تاکسی در ایام نوروز (از ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸) به استثنا خودرو های حامل سوخت و مواد غذایی که دارای مجوزهستند، ممنوع است.

امکانات مناسب جهت پارک خودرو در بنادر چارک و آفتاب فراهم شده و ناوگان شناور های مسافری برای انتقال گردشگران به جزیره کیش تقویت خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

☆تاریخ  آخرین بروزرسانی 4 اردیبهشت 1403 ☆

پیمایش به بالا